Bestelproces

Bestelproces

Hieronder volgt een uitgebreide uitleg over het gebruik van onze webwinkel om u te helpen bij het plaatsen van uw bestelling.

 

Zoeken

Onze producten zijn opgedeeld in categorieën, zoals cupcakes, plaatgebak en taart. Als u klikt op "Gebak bestellen" volgt een overzicht van deze categorieën. Als u hierop klinkt volgt een overzicht van de producten per categorie. Als u geen voorkeur heeft voor cupcakes, taart of plaatgebak, maar zin heeft in iets met chocolade of iets dat glutenvrij is, kunt u de zoekbalk rechtsboven in uw scherm gebruiken. Hier typt u uw zoekterm in ("chocolade" of "glutenvrij") en vervolgens krijgt u alle producten te zien die voldoen aan uw zoekopdracht. Als u klikt op de afbeelding gaat u naar het product toe en kunt u het - indien gewenst - bestellen.

 

Bestellen

Onze website is een webshop en werkt net als de grote webshops (denk aan bol.com) met een winkelmandje. Door bij een product op het icoontje van het winkelmandje te klikken doet u het product in uw winkelmandje. U kunt het winkelmandje zien en wijzigen door te klikken op het winkelmandje, rechts in uw scherm. Hier kunt u de producten eventueel verwijderen of wijzigen (meer of minder stuks). Als u tevreden bent met de inhoud van uw winkelmandje klikt u op "Doorgaan naar afrekenen". In het volgende scherm vult u uw gegevens in en de gewenste leverdatum en -tijd. Als u in Veenendaal woont kunt u  ervoor kiezen om het gebak te laten bezorgen; deze optie is onzichtbaar tot u uw postcode invult, omdat uw adres en postcode uiteraard bij ons bekend moeten zijn voor wij de bestelling kunnen bezorgen. Woont u buiten Veenendaal, neem dan contact met ons op door bij "Bijzonderheden" aan te geven dat u wilt dat we het gebak bezorgen en waar we het mogen afleveren, we nemen vervolgens contact met u op betreffende de details en kosten. Maak vervolgens de keuze tot betalen in de winkel of via iDeal en klik op "Bestelling plaatsen". Als u gekozen heeft voor betaling via iDeal wordt u doorgestuurd naar de betaalpagina.

U ontvangt direct na het plaatsen van uw bestelling een automatische bevestiging. Dit betekent dat het systeem de bestelling heeft verwerkt. Wij sturen u vervolgens zelf nog een bevestiging zodra we de bestelling hebben verwerkt. Dit gebeurt binnen 24 uur, afhankelijk van onze planning die dag. Als u deze bevestiging niet heeft ontvangen is er waarschijnlijk iets misgegaan met het systeem, neem dan contact met ons op.

 

Bestelling wijzigen of annuleren

Het is niet mogelijk een bestelling via de webshop in de webshop te wijzigen of annuleren, maar u kunt contact opnemen via e-mail om uw wensen door te geven. Dit dient minimaal 48 uur voor de leverdatum te gebeuren. Bij bestellingen van € 150,- of meer dient dit minimaal 96 uur voor de leverdatum te gebeuren. Indien u reeds betaald heeft via iDeal en u wilt uw bestelling annuleren, dan storten we uw geld terug (dit duurt over het algemeen enkele werkdagen). Als u de bestelling wijzigt met meer of minder producten wordt dit verrekend bij het leveren van de bestelling (ophalen of bezorgen).

 

Afhalen van een bestelling

Uw bestelling staat op het afgesproken moment klaar om af te halen in onze winkel (Patrimoniumlaan 32, 3904 AD Veenendaal). Dit is niet het geval als u geen bevestiging van ons ontvangen heeft, want dat betekent dat we de bestelling niet hebben ontvangen. Als u reeds betaald heeft via iDeal krijgt u uw bestelling direct mee, zo niet, dan kunt u contant of via pin betalen in de winkel.

 

Bezorgen van een bestelling

U kunt bij het afrekenen kiezen voor bezorging binnen Veenendaal. We bezorgen van maandag t/m zaterdag tussen 10:00-12:00 uur. Woont u buiten Veenendaal of wilt u het gebak op een ander moment bezorgd hebben, neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden. Aangezien we specifiek iets voor u moeten regelen zijn hier (vaak) kosten aan verbonden.